poniedziałek, 17 lutego 2014

Coś od siebie

Yeloo, skarby ;**
Ostatnio uwierzyłam w siebie, mając w głowie teksty piosenek Dawida i udało się . . .
SPRÓBOWAŁAM JEŹDZIĆ NA ŁYŻWACH NA POCZĄTKU FERII!!
polecam xd
Spodobało mi się i teraz codziennie do dziś organizuję sobie podwózki na lodowisko, bo to... pokochałam.
Filmik z dzisiaj:
video

Nauka musi być ;3

Szczególnie te nowe znajomości xd
Tak jakoś fajnie się jeździło tyłem, mijając się na zmianę z jakimś chłopakiem, który też zajebiście jeździł. I ta Święta Krowa na środku lodowiska, krzycząca: ,,UWAŻAAAAAJCIE, JAK JEŹDZICIE TYŁEMM!" no jakaś masakra no XD Przez nią nie można było trików robić -.-
Nie ważne, że ten chłopak wleciał na nią... Nie ważne, że musiał ją mąż łapać.. Nie ważne XD
Bo ,,Mów mi jaaak, mów mi jaak, ja swoje wiem, mów mi jaak, mów mi jaak, zrobie co chce" XD
A teraz narka, wpierdzielam Rafaello, prosiłabym, żebyście komentowali te rozdziały bo cos mało tego xd



11 komentarzy:

  1. Ja nie potrafię jeździć na łyżwach :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że spróbowałaś, jazda na łyżwach jest świetna ! :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jazda na łyżwach jest świetna! Mimo, iż w tym roku... nie miałam okazji wybrać się na lodowisko :c
    princess-kaari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦¦¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦¦¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci idzie, zazdroszczę, bo ja nie umiem jeździć na łyżwach. Właściwie to w życiu nie byłam na lodowisku :cc
    A co do Twojego bloga, to jest rewelacyjny :D
    Ponieważ tak bardzo mi się spodobał dodaję się do obserwatorów :3

    OdpowiedzUsuń
  7. łyżwy są świetne :D
    wspólna obserwacja?

    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :) obserwuję :* http://my-life-is-so-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam paczeć jak ktoś jeździ na łyżwach sama się boję :D
    mmm rafaello :***
    zapraszam do nas i również obserwuję!
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń