sobota, 26 kwietnia 2014

Opóźnienie

Jeejuu!!
Tak bardzo Was  wszystkich przepraszam!
Niestety nie zdążę już dzisiejszego dnia dodać rozdziału.. nawet nie mam go dokończonego, więc... Przepraszam najmocniej!
Opóźnienie będzie trwało do jutra. Jutro na 100 % dodam rozdział, jak najszybciej będę mogła :)
Przepraszam, jeżeli Was zawiodłam.. Szczególnie wszystkie osoby, które czekały na ten rozdział cały tydzień.
Nie zdążyłam go dzisiaj dokończyć i dodać, ponieważ od samego rana byłam w mieście, później, po powrocie, szykowałam się do przyjaciółki na urodziny.. A potem była imprezka =) .
Dopiero wróciłam i czuję się dość zmęczona ;)
Więc..
Mam dla Was niespodziankę..
I to nie małą...
Której na pewno się nie spodziewacie..
Ale to napiszę jutro :)
Cierpliwości i do zobaczenia następnego dnia!! 

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz