sobota, 24 maja 2014

E'lo E'lo 3 2 0

Sieemka Kochani! :-)
NA POCZĄTKU - DZIĘKUJĘ BARDZO ZA 112 OBSERWATORÓW I PONAD 20 000 WYŚWIETLEŃ. Jak na bloga z opowiadaniem to niezły wynik ;-)
Dziwicie się pewnie z powodu tego tytułu wpisu... Muszę Was zmartwić. Z powodu pewnych opóźnień, spowodowanych w ciągu tygodnia brakiem Internetu, jednodniowym szlabanem, podczas którego jak na złość Internet działał zajebiście, kilkudniową chorobą i PRZEPIĘKNĄ pogodą, w tym tygodniu nie poczytacie sobie nowego rozdziału. Chciałam zabrać się za pisanie wczoraj, na przekór sobie, ale zrezygnowałam.
Powód?
W środę byliśmy na wf-ie nad jeziorem i dostaliśmy pozwolenie, by trochę się pomoczyć... Taakk. Zapomniałam, że teraz są ,,opryski" na okolicznych łąkach i wszystko może spływać do wody, a ja mam z natury skórę podatną na takie rzeczy... I cierpiałam z wysypką, gorączką i zawrotami głowy przez czwartek i piątek.


Wyobraźcie sobie - miałam zaplanowany cały weekend!! Byłby taki chilling... No cóż, dziś się jeszcze nie ruszam. Planuję coś na jutro, chociaż może lepiej wypadłby spontan... OBY TYLKO POGODA SIĘ NIE SP******ŁA bo będę strasznie wściekła... Czekałam na ten weekend przez całe 5 dni w końcu!
-.-
Ale żeby coś dodać, żeby nie było, że zaniedbuję bloga, dodam dość krótki post o mnie. Może dzięki temu przybliżę Wam trochę swoją osobę i nie będziecie myśleć, że jest tu tylko ,,suche" opowiadanie ;-)
Widzicie? Myślę.
Przypadeq? Nie sądzę :D

Kim jestem?



Jedni znają mnie lepiej, drudzy gorzej, a inni nie znają mnie w ogóle, chyba że z prowadzenia tego bloga. Jestem Klaudia Jankowska, mam 15 lat, chodzę do drugiej klasy gimnazjalnej, mieszkam w niewielkiej miejscowości, w województwie wielkopolskim. Gdzie dokładniej? Wiecie, gdzie leży Poznań? Kojarzycie Stęszew? Nawet, jeżeli tak, to i tak nie będziecie mieli pojęcia, gdzie leży Wronczyn ;-)



Moje hobby?

Hobby Hobby tak mi się to dzisiaj dziwnie kojarzy z Hoplem .. Przypadeq..? Więc nie. To znaczy, tak w sensie że nie, że nie o to chodzi :-)
Uwielbiam szkicować architekturę, portrety, postacie, zwierzęta, przedmioty.. Ale nie krajobrazy. To akurat jest przypadek. Należy też dodać, że szkicuję TYLKO gdy mam na to ochotę, co się ostatnio zdarza mniej więcej.. Co miesiąc...? Średnio co dwa.








Ostatni Project :



Oprócz tego, jak się pewnie domyślacie, z chęcią piszę takie właśnie dłuższe opowiadania, co doprowadziło do tego, że piszę dla pewnej lokalnej gazety i naszej małej, szkolnej gazetki. Dodatkowo miałam szansę wydać własną książkę, a wydawnictwo zaproponowało, że pokryją połowę kosztów (ocenili, że moja ,,powieść" ma duży potencjał), ale nie pasowały mi warunki umowy i zrezygnowałam . Najlepiej xD Teraz truję się z blogiem, chociaż nie powiem, że nie sprawia mi to radości :-)
+ Jeżdżę na rolkach agresywnie, tj. kombinuję przy każdej sposobności i wymyślam nowe ,,tricki" :-)


A no i kolekcjonuję. Taak, kolekcjonuję plakaty z Dawidem Kwiatkowskim oczywiście :3
Iii graffiti :3






Plany na przyszłość?

Gospodyni domowa z fartuchem na brzuchu, kapciach na nogach, z dzieciakiem skaczącym po plecach i piątką innych biegających po domu, z mężem ,,ciężko" zapracowanym, leżącym przed telewizorem i oglądającym ,,Trudne Sprawy". 
KOSZMAR!
Never xD
Tak na serio, planuję iść w przyszłości do liceum o profilu humanistycznym, pomimo tego, że wszyscy mi to odradzają, a później kierunek na studiach, albo na dziennikarstwo, albo na prawo, chociaż ostatnimi czasy zastanawiam się nad ASP (Akademią Sztuk Pięknych w Poznaniu). Czemu to właśnie planuję? Planuję tak, aby się w przyszłości w jakiś sposób spełniać. Żeby robić to, co kocham, a nie to, co muszę, by przeżyć. Jak większość Polaków, którzy są do tego zmuszeni.
Ale jak na razie myślę o tym, by przyzwoicie napisać za rok testy gimnazjalne (matematyka będzie najgorsza, założę się!) :-)

Znaki szczególne?

Nie posiadam tatuaży, ani kolczyków w szczególnych miejscach (brwi, itp.), ale planuję. Jak ja wszystko planuję... Ale ok xD Z tatuażem jeszcze nie jestem pewna, ale co do kolczyków, to najprawdopodobniej w te wakacje, albo przy wardze, albo we brwi. Szalejemyyy, bo jesteśmy młodzii :-P

Rodzeństwo?

Dwie młodsze siostry, które mnie przerażają :o

Muzyka?

No zgadnijcie, jaka muzyka... Pop/Rap. Dawid Kwiatkowski / South Blunt System / Słoń&Mikser / Ola / . Takie typowe w niezwykłości ;-)

Coś dziwnego?

Jestem niepoprawną optymistką, ale też jednocześnie straszliwą pesymistką :O
Mam fazę na Transformers :O
I kaloszki :O
Lubię czysty sok z cytryny :O
Mam ścianę oklejoną Kwiatem i wiadomościami o nim w taki sposób, że gdy ktoś to pierwszy raz widzi, otwiera szeroko usta i oczy z przerażenia i żegna się lewą ręką :O
Jestem fanką Dawida od sierpnia zeszłego roku dzięki Sarze (<3) a nawet nie mam żadnej rzeczy ze sklepu #9893.pl bo nie mogę się przemóc, by stracić tyle kasy na koszulkę :O
I ostatnie. NIE JESTEM SASZANATOR XD
[bo większość fanek Dawida uważa, że automatycznie stają się też Saszanator, bo Kwiat się z nią przyjaźni. Mi osobiście jej muzyka nie wpadła w ucho ;-) ]

Przyjaciele i znajomi?

To Skarb. Ale nie ten z Rossmana xD
Karolina, Patrycja, Sara, Weronika, Druga Weronika, Julia, Marysia, Sandra, Paulina, Łukasz, Alan, Gerard, Natalia, Julia (..)








Od kiedy bloguję i ile mam blogów?

Ogólnie od ponad trzech lat bloguję. Ale przygodę z tym blogiem rozpoczęłam w styczniu tego roku :D Aktualnie regularnie prowadzę dwa blogi. Ten, z opowiadaniem i blog lifestyle z dwoma przyjaciółkami :* 

Ulubiony film?

O Boże... ,,Igrzyska Śmierci" najbardziej zapadły mi w pamięci po ,,Intruzie" , ,,3 metry nad niebem" i całej sadze ,,Zmierzch" :-)

To by było na tyle, nie chce mi się więcej pisać, ale ciii ;-)

Do Usłyszenia za tydzień i przypominam o LAJKOWANIU FANPAGE'A BLOGA! Link znajdziecie w prawym pasku bocznym.

Mam nadzieję, że trochę mnie poznaliście :-)
Klaudia






14 komentarzy:

  1. ślicznie rysujesz!
    zapraszam na ngnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc.. . Nie tego się spodziewałem dziś, ale może być. :P zapomniałaś tylko o atakach głupawki. To najważniejsza cecha, która jest wyjątkowa. Polecam OSP(ASP-nie mogłem się powstrzymać) dla Ciebie. Zostaw humanistyke innym. Nie piszę więcej. Leń się uaktywnia. Oczywiście telefon nie jest posłuszny, więc znów z anonimka
    Łukasz L.

    OdpowiedzUsuń
  3. rysujesz cudownie <3 mamy ze sobą tyle wspólnego. Ja też w wolnych chwilach rysuję i nawet całkiem mi to wychodzi :)
    skończyłam rysunek do szkoły ;)
    kiedy pojawi się kolejny rozdział?
    kurcze czy wszyscy teraz muszą mieć szlaban? (łącznie ze mną dlatego częściowo zawieszam bloga) więcej informacji znajdziesz właśnie tam :*
    Mam nadzieję, że choroba ci przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny rozdział pojawi się w sobotę, dziękuję bardzo za taki długi komentarz, właśnie na takich mi zależy ;**

      Usuń
  4. Witajcie Kwiatonators <3 już 31.05.14 koncert w Rzeszowie <3 <3 <3 nie mogę się doczekać ^^ mam już gotowe ciuszki i MOJE NOWE Airmaxy, które wygrałam w konkursie :) :) :) aktualnie czekam na dostarczenie drugiej wygranej pary jeśli i Wy chcecie błyszeć w nówkach Airmax'ach na koncercie Kwiata <3 weźcie udział w konkursie! :) gorąco polecam :) -> http://bit.ly/1hlnMge

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział???!!!?!!??!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jeśli to Twoje rysynki to są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 AWWWWWWW Niall <333 Mam nadzieję, że dla mnie też go narysujesz <3 Moja kochana KWIATONATORKO <3 Szykuj się na podpisywanie płyt!

    OdpowiedzUsuń