niedziela, 12 października 2014

KONKURSIK NA WĄTEK ^^

Witajcie Kochani!!
Przepraszam Was najmocniej, dawno mnie tutaj nie było. Mimo wszystko widzę, że nie opuściliście mojego bloga, ponieważ liczba wyświetleń jest naprawdę zachwycająca :D Ponad 40 000 to świetny wynik według mnie, jak na opowiadanie, które ostatnio dodaję bardzo nieregularnie rozdziałami.

Przyznam się bez bicia, że jest to spowodowane utrudnieniami związanymi z tym, że zepsuł mi się komputer, a zawsze gdy miałam napisać nowy rozdział i go dodać, coś mnie od tego odciągało. 

Postanowiłam jednak naprawdę to zmienić, ponieważ, jakby nie było, zależy mi na regularnym dodawaniu wpisów i nie rozczarowywaniu Was, jak to mi się często zdarza. 

Co więc postanowiłam dzięki dobrej radzie jednej z Czytelniczek tego bloga?

Wyznaczę w każdym miesiącu jedną konkretną datę, w której pojawi się nowy rozdział, aby nie trzymać Was dłużej w niepewności :) Informacja ta będzie zawarta w prawym pasku bocznym bloga, na samym początku :)

Co jeszcze wpadło mi do głowy dzięki owej Czytelniczce? :)

Postanowiłam urządzić taki mały konkursik na najlepszy wątek do tego opowiadania.

O czym chcielibyście czytać w kolejnych rozdziałach? Co powinno się według Was wydarzyć?

Ciąża?
Śmierć?
Porwanie?
Nowe miłości?

Podawajcie koniecznie swoje pomysły w komentarzach ! :)

Osobie, której poda najlepszy, najciekawszy pomysł, będę promować bloga poprzez swój blog i grupy społecznościowe na Facebook'u :)

POWODZENIA :)






8 komentarzy:

  1. Gdy główna bohaterka będzie się wyprowadza la z bratem , ktoś ją porwie do wykorzystania we własnych "przyjemnościach" Dawid o tym się dowie i będzie chciał ją ratować ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję, żeby główną bohaterkę zafascynował dużo od niej starszy mężczyzna, który będzie z pozoru odpowiedzialny i poukładany, a potem okaże się czarnym charakterem, draniem i np. mafiozom czy członkiem jakiegoś gangu (np może przewozić narkotyki przez granicę, handlować żywym towarem czy co Ci tam do głowy przyjdzie). Dziewczynę może w nim zafascynować np jakaś "pasja" fotografia, hodowla koni, czy coś ... może on ją wciągnąć, zaproponować pozowanie czy obóz jeździecki, cokolwiek ... a z czasem pokaże swoją prawdziwą twarz.
    Dalszy ciąg daje ci wiele możliwości ... Facet może ją porwać, zmuszać do szmuglowania narkotyków, wywieźć za granicę jako "pannę do towarzystwa", może ją bić, uzależnić od prochów ... może wszystko :)
    Potem główna bohaterka może uciec, dowiedzieć się, że jest w ciąży ...

    Hehehehe dobra wiem, że mam zrytą psychikę :)

    Naprawdę fajnie piszesz i dzięki że zajrzałaś do mnie ;)
    http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby to była 15-latka i taki 40-latek ją porwie będzie ją u siebie przetrzymywał, zmieni jej imię, będzie ją molestował ona tego nie chce. Później będą jej urodziny i weźmie ją na basen, wtedy dziewczyna będzie chciała iść do ubikacji i będzie chciała powiedzieć że została porwana, ale jak się okaże pani nie zna tego języka bo jest Brytyjką. Na koniec dziewczyna ucieknie gdy mężczyzna pójdzie się kąpać :D hahaha :D

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nowa miłość coś romantycznego :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubie jak są konfllikty miedzy miloscią :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by bylo jakby byla ta ciaza albo nowa miłość ;) Bo prawie w kazdym fanfiction sa wlasnie sytuacje zwiazane z porwanie lub cos i super by bylo gdyby wlasnie na tym blogu bylo calkiem cos innego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała, żeby Dawida porwali i tam łaskotali... chore wiem, ale bardzo bym o to prosiła ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by bylo jakby pojawila sie nowa postac ktora wszystko by chciala zniszczyc heh
    Moze nie za dlugo to rozwinelam ale nie umiem pisac nie wiadomo jak dlugich komenatzry hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń