niedziela, 23 listopada 2014

About Me

Cześć wszystkim!! :D
Na początku chciałabym serdecznie podziękować za stałą liczbę obserwatorów i ciągle wznoszące się liczby statystyk wyświetleń - są naprawdę imponujące :)
W związku z tym, że zbliżają się z dnia na dzień coraz bardziej święta Bożego Narodzenia (oglądaliście wczoraj ,,Kevina samego w domu"?), postanowiłam na tym blogu dodać dość odmienny wpis od poprzednich - wpis, w którym się pokrótce przedstawię.

Kim jestem?

imię: Klaudia 
wołają na mnie: Klaudyna, Alex, Dinuś (długa historia ;D)
nazwisko:  Jankowska
wiek:  15 lat 
wzrost: 164/165 cm
waga: nie przyznam się xd
szkoła: chodzę do klasy trzeciej gimnazjum, później planuję technikum logistyczne lub LO profil humanistyczny
kolor oczu: niebieskie
kolor włosów: ciemny blond
sylwetka: szczupła
interesuję się: dziennikarstwem (piszę teksty do lokalnej gazety), wizażem, architekturą (szczególnie zagraniczną) , szkicowaniem (budowli architektonicznych typu ,,Big Ben", zwierząt), jazdą na rolkach, łyżwach i deskorolce :)
słucham: Dawida Kwiatkowskiego (Kwiatonator od ponad roku dzięki przyjaciółce <3), koreańskiego popu (C-CLOWN) i rapu (Słoń&Mikser, Ganja Mafia, Paluch, Chada, Buka, K2, etc)
lubię: wszelkie słodkości i jogurty naturalne, cytrynę, mleko, naleśniki z musem bananowym <3
nienawidzę: wszelkich tłuszczów pochodzenia zwierzęcego, ani mięsa (nie, nie jestem wegetarianką, po prostu tego nie lubię)
ulubiony film: ,,Igrzyska Śmierci" ,,I wciąż ją kocham" ,,Nigdy więcej"
ulubiony program w tv: ,,Szkoła" , ,,Szpital" <3
rodzeństwo: dwie młodsze siostry xd
zwierzęta: pięcioletni, biszkoptowy, przerośnięty labrador który wabi się Prezes (miałam 10 lat jak go tak nazwałam xd), ważący ponad 60 kg i czteroletni labrador czarny, wabiący się Lola :)
piosenka, która ostatnio cały czas chodzi mi po głowie: ,,Bezsenność" Kajman, etc
bloguję od: dwóch lat, aczkolwiek dopiero w tym roku zaczęłam się bardziej przykładać do prowadzenia swoich blogów :)
powód założenia tego bloga: kocham pisać opowiadania, chciałam się zacząć w pewien sposób spełniać. Tak w sumie to niedługo ten blog będzie miał 1 rok (dokładnie 2 stycznia), poza tym jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego od roku, a zawsze interesowały mnie blogi FanFic z idolami, a o Dawidzie rok temu żadnego takiego bloga nie było więc postanowiłam go założyć. I opłacało się, ponieważ został uwzględniony w Newsweek'u :)

Na koniec łapcie kilka zdjęć ;**
Do następnego wpisu!!! :D


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ,że napisałaś coś o sobie : ) Śliczna : * Tak już bombardują Kevinem przed Świętami * . *

    Chciałam cię zaprosić na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ . Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Cię tak dobrze poznać. Chyba też tak zrobię kiedyś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka :3 masz talent do pisania <3 Fajnie, że wreszcie cos o sobie napisałaś :) Polecam technikum logistyczne, ja jestem teraz na pierwszym roku xd nie narzekam, chociaż w twoim przypadku nawet LO humanistyczne to dobry wybór :3
    Ps. Widzimy się na koncercie w Poznaniu <3 19.12.14 <3
    Chciałbym cie jakoś spotkać, choć nwm czy cie poznam :( ja i moja pamięć do twarzy ...xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się spotkamy!! :D Oczywiście będę! :D Mój znak charakterystyczny - niebieskie końcówki włosów i takie kolorowe, świecące uszy na głowie :D

      Usuń
    2. okej, jak cie znajdę to podejdę :3

      Usuń
    3. Dobrze by było się jakoś spisać na Facebook'u :) Zaproś mnie może do znajomych, po prawej stronie bloga masz link :)

      Usuń
  4. Fajnie że coś o sobie napisałaś :* kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń